Tuesday, November 10, 2009

آقای مهندس موسوی عزیز ، بازگشت به گذشته میسر نیست

جناب آقای مهندس موسوی عزیز و گرامی
در خبری به نقل از جنابعالی خواندیم که فرموده اید : مردم خواهان بازگشت به دهه اول جمهوری اسلامی هستند
بعنوان یک ایرانی که خاطرات نه چندان خوشی از آن دوران دارم - و البته شخص جنابعالی را هم مقصر نمی دانم - خدمتتان عرض می کنم که
اول - جوانان امروز این آب و خاک اساساٌ هیچ احساسی نسبت به دهه اول جمهوری اسلامی ( دهه جنگ و کشتار و قتل و اعدام و ترور و .... ) ندارند
دوم - حرکت امروز این جوانان هیچ گونه صبغه بازگشت به عقب ندارد بلکه هر چه هست رو به جلو و آینده روشن و وداع با گذشته دارد

زنده باد آزادی
پاینده ایران

5 comments:

  1. بابا مگه دیوونه شدیم از چاله بریم تو چه !!!!! این رژیم باید بره از ریز و درشتش !!

    ReplyDelete
  2. mordeshoore enghelabo bebaran ba tamoome dahe hash age mousavi ham bekhad korkori bekhoone hamoonam baresh midarim !!! ma ye keshvare azad va majlese azad va moghtader mikhaim na khomeinio amsalesho

    ReplyDelete
  3. دوست وهمکار نازنین مطبوعاتی
    با سلام
    اولن بگپویم این مطلب را که خواندم دیدم حرف دل من هم هست..زیرا من یکی از زندانی های آن سال لعنتی واصلا آن دهه ی لعنت بار .همان سالهائی که نظر بگیری آدم هارا می گرفتند وبا پاترول های منفورشان در هر پسکوچه ای سرک می کشیدند. تا جوان ها را در خانه تیمی وخیابان ومدرسه ودانشکده وخانه وخلاصه هر کجا بگیرند وبه مسلخ بکشندو بزرگ وکوچک ومحل وشرافت مکان بماند .مرا از سر کلاس گرفتندم. و وپس از آزادی تازه با تصفیه 0به قولشان انقلابی ) که دقیقن در زمان خود جنابشان از لاجوردی بر مارفت وآن هزار هزار حتا تواب بیگناه هم محصول آن سالها هستند . خود من تا چند سال پیش کابوس آن شبهای حضور لاجوردی را در بند هنوز می دیدم. پس دهه ی 60 هیچ خوشی وافتخاری برای ما ندارد که به آن برگردیم. مگر تصمیم به ادامه جنگ وآن همه کشته ی بر دستها مانده در کدام دهه ی ننگین تاریخ اتفاق افتاد؟
    به هر رو از همدردی شما برای ابراز حرف دلم سپاسگزارم.
    اما خواهشی هم دارم
    این بنده روزنامه نگار ونویسنده ی قدیمی هستم .با دستی در نقد . هر کاری کردم نتوانستم کسی را بیابم که معرفم شود خواستم اگر ممکن است . فورمی اگر هست برایم ارسال کنید تا به عنوان معرف از نام شما استفاده کنم. جای دوری نمی رود . یک سایت ادبی هم دارم .می خواهم آن را نیز به "بالاترین معرفی شود
    اسم سایتم
    www.nevisaan.com
    که در صورت تمایل شما به معرفی بنده با همین نام مطالبم را به این سایت ارسال دارم.در ضمن هر چه فکر کردم پس از آن هسته ی بنیادین .جز خودشان هسته ی نخستینی ها چه کسی معرف کسان دیگر می شد . واصلا اگر به آزادی بیان دارند این جدا کردن ومعرف خواستن اشان برای چیست؟ با همه ی این حرف ها چون سایت پرتوانی است . می خواهم برایش کار کنم ومطلب بفرستم.اگر شما معرف شوید که نور عای النور خواهد شد. از لحاظ سابقه فکر کنم از اکثر "بالائی ها" مسن تر وقدیمی تر باشم. از لحاظ شیوه تفکر هم که پس از حرفه ام. .خود دانم اما آدم بد اخلاقی نبوده ام به خدا ! همه ی سوابقم هم موجود است. کافی است از یکی از قدیمی ها بپرسید حال واحوالم را برایتان زیر ورو می کنند . از صدای آمریک گرفته تا بی بی سی لندن .
    خلاصه کرم کن ومعرف ما باش
    یا حق
    مصطفی شفافی سایت "نویسان"
    با مهر واحترام تمام .

    ReplyDelete
  4. در ضمن برای پی بردن به سوابق کاری بنده می توانید به سایت
    www.saamtheatregroup.com

    تفقدی بفرمائید وسری بزنید .آنجا همه ی اطلاعات راجع به بنده هست.
    یا حق دوباره

    ReplyDelete
  5. جناب شفافی
    از مراحم جنابعالی سپاسگزارم
    بسیار با شما صحبت خواهم کرد
    اما عجالتاٌ پرسشی دارم
    آیا در فیس بوک عضوهستید؟
    آدرس ایمیلتان را برایم ارسال کنید تا در صورت امکان شما را به بالاترین معرفی کنم
    پاینده باشید

    ReplyDelete