Monday, October 26, 2009

عمر اختناق و دیکتاتوری دقیقاٌ سی سال است ، نه یک روز کمتر و نه یک روز بیشتر

به جرأت میتوان گفت که سیزده آبان پنجاه و هشت نقطه آغاز دیکتاتوری و اختناق و سرکوب حرکت های آزادیخواهانه مردم ایران است و بنظر میرسد دقیقاٌ پس از سی سال قرار است سیزده آبان هشتاد و هشت شروع مرحله اجرایی براندازی رژیم دیکتاتوری جمهوری اسلامی باشد
اختناقی که با اشغال سفارت آمریکا - و زیر پا گذاشتن بدیهی ترین اصول مدنیت - و در پی آن با قطع روابط سیاسی ایران با جامعه جهانی آغاز شد و در تمام عرصه های زندگی مردم ایران ریشه دواند ، با آغاز جنگ خانمانسوز ایران و عراق و سرکوب تمام حرکت های آزادیخواهانه مردمی ، نهایتاٌ منجر به تبدیل جمهوری اسلامی به فاشیست ترین حکومت عصر حاضر گردید
اینک صدای تیک تیک ساعت انفجار شیشه عمر جمهوری اسلامی بگوش میرسد
صدایش آنقدر بلند است که حتا دایناسوری بنام جنتی نیز دو هفته پیش آن را شنید

پاینده ایران
زنده باد آزادی

1 comment:

  1. هموطنان عزيز تا به دلايل پيش آمدن انقلاب وزدوبند هائي كه در خصوص آن صورت گرفته براساس اسناد و مدارك معتبر پي نبريم و مردم را دعوت به كشتارگاه اين سلاخان بكنيم در نهايت همانند اين انقلاب سرنوشت مردم خواهد شد . نظر به اينكه مسائل و چگونگي روند انقلاب 1357 را همه مي دانند ولي از روند چگونگي قبول آن انقلاب و مسائل پشت پرده آن بد اطلا‘ مي باشند يكي از مهمترين و كليدي ترين آن را كة روزنامه ايندي پندنت در قبل از انقلاب 57 مطرح نمود را با اين مطلب كه 30 اندي سال قبل براي دستيابي به برابري ‘ آزادي و استقلال تلاش گسترده اي را به رهبريت دانشجويان كارگران و كارمندان كشورمان آغاز نمودند تا به اهداف انقلاب مشروطه و آقاي دكتر مصدق در بعد متفاوت تاريخي دست يابند.
    انقلاب مشروطه با برنامه ريزي مشروحه خواهان كه همان روحانيان باشد با حمايت از حكومت ديكتاتوري پادشاه تحت اين عنوان كه شاه خداي روي زمين است با شكست روبرو شد . بدينترتيب اهداف انقلاب مشروطه كه همانا برابري زنان مردان ‘ محدود نمودن حقوق و مزاياي خانواده حكو.متي ‘ قطع حقوق مداحان آنان يعني روحانيون‘ جدائي دين از سياست ‘ استقلال كشور و قطع باج دهي به ساير كشورها ‘ آزادي عقيده ‘ حق راي براي زنان ‘ انتخابي بودن نخست وزير و عيره توسط ملايان كه مشروخه خواه بودند نابود شد و كشور متعلق به ديكتاتورها شد..
    اين عمل خيانت انگيز روحانيت چندين دهه به طول انجاميد و تا اينكه باز زمان حكومت دولت ملي مصدق نماينده روحانيت آيت اله كاشاني با كودتاچيان در سفارت انگليس همدست عليه منافع كشور شد و كودتاي ننگين 1332 شركتهاي نفتي توسط آمريكا با حمايت روحانيون عليه منافع اين كشور و دولت ملي دكتر مصدق صورت گرفت .
    نفت كه توسط دكتر مصدق براي يك سال اندي ملي شد توسط كودتاچيان مجددا" با يك قرارداد 40% متعلق به ايران و 60% متعلق به شركتهاي نفتي گرديد. اين گونه قرار داد ها و مطالبات دولتها توسط حكومتهاي انقلابي در دنيا معمولا" ملغا اعلام مي شود و بدينترتيب ملي مي شود.
    اما آيا شما ميتوانيد مدركي پيدا كنيد كه جمهوري اسلامي پس از بقدرت رسيدن به دنيا ملغا شدن اين قرارداد و ساير قراردادهاي چپاوول ايران را ملغا اعلام كند . جواب اين پاسخ منفي است.
    متاسفانه بايد بگويم كه روحانيون به رهبريت امام با پذيرش قرارداد ننگين كودتاي 1332 به حكومت رسيده اند و بدينترتيب بيش از 30 سال و اندي مجددا" نفت ما را به 14 شركت نفتي جهان تخشيدند 56 سال است كه اين ثروت ملي ما به غارت مي رود و امروزه مجددا" شركتهاي نفتي ميخواهند دولتي را سركار از درون جنبش سبز بيرون بياورند كه نفت را همانند سال 1357 ملي اعلام نكند . پس براي پيشگيري از اين موضوع يكي از شعارهاي دائمي ما 56 سال غارت نفت ما بس است نفت را ملي كنيم در همه تظاهراتها بايد باشد .
    در غير اينصورت با اين غارت شركتهاي نفتي فقر و فلاكت براين كشور كماكان سايه خواهد افكند.
    زنده باد آزادي ‘ استقلال ‘ برابري ‘ جمهوري ايراني

    لطفا" اين مطلب را به همه سايت ها و علاقمندان جنبش سبز انتقال دهيد
    آرمين آتش از اعضاء سازمان بابك خرمدين در راه نجات هئيت ملي

    ReplyDelete